Re: [ITPOLITIK] Re: [Medlemmer] Boerneboeger om DRM og swpat

mandag 11 september 2006 22:26 skrev Jan Hertel:
> Mads Bondo Dydensborg skrev:
> > søndag 10 september 2006 20:03 skrev Ole Tange:
>
> <--- klip --->
>
> > Den ene af dem er oversat til dansk.
>
> Har du mon flere oplysninger (titel, link, ISBN, etc.)?

http://www.dustrunners.com/Pig_and_the_Box_Danish.pdf#search=%22Pig_and_the_Box_Danish.pdf%22

Thats all, folks.

Mvh

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               sslug@sslug
"What we're seeing with Web sites that are viewable only with IE is the

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]