Re: [ITPOLITIK] Folkebiblioteker og DRM

Kurt Frederiksen <sslug@sslug> writes:

> Og hvordan vil du så betale os for vores konsulent bistand?

Nu er der vist ikke tradition for at kræve konsulentbistand for at
besvare spørgsmål på sslugs lister. Ikke hvad jeg har set noget til i
hvert fald, men det kan selvfølgelig være at bestyrelsen har indført
nye regler mens jeg har kikket væk.

--
 http://peter.makholm.net/ |   First you fall in love with Antarctica, and
     sslug@sslug     |                     then it breaks your heart