Re: [ITPOLITIK] W32codecs - lovligt eller ej?

Michael Rasmussen wrote:
> Som jeg har forstået det oprindelige indlæg, gik det på, om DR måtte
> henvise andre end Windowsbrugere til w32codecs. Da DR er en kommerciel
> virksomhed, og da henvisningen er i relation til deres kommercielle
> produkt, kan vi altså konkluderer, at det ikke er omfattet af
> licensbetingelserne for freeware?

Nej, det oprindelige indlæg bekymrede sig om hvorvidt Linuxbrugere
risikerede problemer.

DRs juridiske ansvar må de selv rode med - men de distribuerer jo ikke
codecs - de henviser blot til dem. Så jeg vil tro de har ryggen fri også.

SUSE Linux begynderguide: http://suse.linuxin.dk
Begynder? Valg af distro: http://suse.linuxin.dk/distro