Re: [ITPOLITIK] W32codecs - lovligt eller ej?

On Mon, 14 Aug 2006 22:11:46 +0200, Steen Jensen wrote:

> En freeware-licens giver ikke tilladelse til at anvende et produkt
> kommercielt men som skrevet står: til personligt brug.
Som jeg har forstået det oprindelige indlæg, gik det på, om DR måtte
henvise andre end Windowsbrugere til w32codecs. Da DR er en kommerciel
virksomhed, og da henvisningen er i relation til deres kommercielle
produkt, kan vi altså konkluderer, at det ikke er omfattet af
licensbetingelserne for freeware?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen