Re: [ITPOLITIK] Norsk itpolitik - Vil knuse Microsofts monopol

>Hvad mener du nu, Jim Oksvold? www.skolelinux.org er selvfølgelig
>html, og det er en vigtig standard, er det derfor, du "linker"
>til skolelinux?

>Når jeg søger på "standard" i overskrifter på Skolelinux er der nil.

>HTML er en udmærket standard, jada, og din redegørelse og
>beregninger for SMS er rammende: Der er mange standarder, som
>ikke er så åbne endda, ofte hardware relaterede.

>donald_j_axel donax snabela get2net.dk -- http://d-axel.dk/

Ok.
Jeg klarer ikke lenger å navigere megg fram på Skolelinux.org
Ting forandres med tiden.

Plassen for politiske synspunkter synes å være:
www.efn.no

Prøv å søke direkte med Google

Knut Yrvin:

http://efn.no/patent/den-patente-trussel.html