Re: [ITPOLITIK] Norsk itpolitik - Vil knuse Microsofts monopol

On Mon, 24 Apr 2006 00:03:03 +0200
Jim wrote:

> HTML 4.01 er da grei nok :-)
>
> Knut Yrvin har laget noen eksemplarisk gode eksempler i rikt monn.
> Ta en letetur på www.skolelinux.org
> Den som leter skal finne.

Hvad mener du nu, Jim Oksvold? www.skolelinux.org er selvfølgelig
html, og det er en vigtig standard, er det derfor, du "linker"
til skolelinux?

Når jeg søger på "standard" i overskrifter på Skolelinux er der nil.

HTML er en udmærket standard, jada, og din redegørelse og
beregninger for SMS er rammende: Der er mange standarder, som
ikke er så åbne endda, ofte hardware relaterede.