Re: [ITPOLITIK] Paul Graham skriver om software patenter

Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote in news:85FE4F11-86C2-4DE9-80D1-
sslug@sslug:

> strenge
>
> Aha, ja det giver god mening. Men flygter de så ikke bare til kina?

Så vidt jeg ved kan man ikke "flygte" mht. produktion alene, man skal have
rettighederne i orden, der hvor man *sælger* produktet.

At importere patenteret software fra EU til USA vil mig bekendt være
ulovligt i USA.

Mvh. NKJensen