Re: [ITPOLITIK] Lad os høre dine ønsker til Folketingets hjemmeside

Jørgen Kristensen wrote:

> [...]
Jeg har været inde og skrevet at der skal bruges åbne standarder og at det i
øvrigt også vil gøre det nemmere for svagtseende at bruge siden, da det er
understøttet i åbne standarter. Samtidig har jeg foreslået at der skal være
mediestreaming fra folketinget samt andre vigtige begivenheder fra
Kristiansborg, det skal selvfølgelig også gøres med åbne standarder, så os
der bruger Linux kan se streamet.

> [...]
> ud på hjemmesiden, så skal det samme dokument også
> findes i Åben Dokument format,
>
>    1. http://www.opendocument.dk
>    1. http://www.opendocument.dk/korrespondance/2005-11-22-a.php
>    3. http://www.opendocument.dk/korrespondance/2005-11-23-a.php
>
> ----
>
> Should Microsoft support OpenDocument
>    A. Yes, of course.
>    B. Not necessary.
>    C. MS Open Xml is the better soltution.
>    D. Don't know!?
>
> Last Vote:  Saturday, 21 Jan. 2006 14:37  Number of Voters        :  128

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard