Re: [ITPOLITIK] Kan OSS versus CSS beskrives enklere og kortere?

On Thu, 28 Oct 2004 02:55:13 +0200
Michael wrote:

> Nej, og så længe hovedparten af alle firmaers IT-chefer ikke har faglige
> kompetencer (Den typiske IT-chef er enten DJØF'er eller halvstuderet
> røver) indenfor IT, ændrer dette billede sig næppe:-(

Nej desværre! Men der er faktisk etableret en IT uddannelse for
statens administratorer, så det ser ikke helt så sort ud som tidligere.

I øvrigt vil jeg lige nævne at artikelen i fortsættelsen kommer med
mange flere argumenter, så den er værd at bruge som reference.

Der er også en meget velformuleret, gennemgribende Norsk
begrundelse for Open Source eller FOSS, som er værd at have med i
samlingen (jeg kan ikke lige finde den, åjo, den står på
http://www.teknologiradet.no/files/7polished_copy.htm)

Hilsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]