Re: [ITPOLITIK] Kan OSS versus CSS beskrives enklere og kortere?

On Thu, 28 Oct 2004 02:14:26 +0200, donald_j_axel wrote:

>     "det er ligemeget, det er funktionaliteten, det kommer an på,
>          Linux kan ikke styre vores Microsoft Exchange kalender"

Næ, men der findes andre alternativer
> alias
>
>     "Microsoft er en defacto standard"
>
> (jeg overdriver ikke, vel?)
Næ, det er vist en gammel kendt sang fra 70'erne og 80'erne! Jeg køber
kun blåt (Slang for IBM)

>     "Jeg ved ikke hvorfor X skulle være bedre end Y, men jeg
>          ved at jeg ikke bliver fyret for at sige, at Y er godt."
Samme argument som ovenfor.

> Desværre har Inderne heller ikke lige en argumentation klar overfor
> ovst. useriøse type indvendinger.
Nej, og så længe hovedparten af alle firmaers IT-chefer ikke har faglige
kompetancer (Den typiske IT-chef er enten DJØF'er eller halvstuderet
røver) indenfor IT, ændrer dette billede sig næppe:-(

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
Generosity and perfection are your everlasting goals.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]