Re: [ITPOLITIK] Kan OSS versus CSS beskrives enklere og kortere?

On Thu, 28 Oct 2004 00:30:10 +0200
Michael wrote:

> Interessant artikel fra Indien om deres valg af Linux på 2500
> folkeskoler. Det interessante er dog ikke valget, men mere
> argumentationen for deres valg.
> http://www.iht.com/articles/2004/10/26/technology/btlinux.html

Det kan du jo have ret i!

> But even if Microsoft had dropped its prices, it would not have
> made any difference, Gauta said, because "the Linux system is a
> better system."

Det er så ærgeligt, at den pointe ikke kommer frem ofte nok - en
fortaler for bedre operativsystem-basis vil herhjemme jo strax
blive imødegået med enten

    "det er ligemeget, det er funktionaliteten, det kommer an på,
         Linux kan ikke styre vores Microsoft Exchange kalender"

alias

    "Microsoft er en defacto standard"

(jeg overdriver ikke, vel?)
eller

    "Det nye Microsoft er meget bedre! Den kan køre i flere
         måneder uden at genstarte! Nu har de fået rettet
         fejlene i version X"

alias

    "Jeg ved ikke hvorfor X skulle være bedre end Y, men jeg
         ved at jeg ikke bliver fyret for at sige, at Y er godt."

Desværre har Inderne heller ikke lige en argumentation klar
overfor ovst. useriøse type indvendinger.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]