Re: [ITPOLITIK] Supporting the Geneva Declaration

On Fri, 22 Oct 2004 14:22:18 +0200
Carsten wrote:

> Det ville måske være særdeles relevant at skrive en PM om dette,
> siden det er et forsøg på at ændre WIPO's charter, således at
> det handler mindre om at beskytte med patenter og mere om friheden
> til at dele viden.
>
> Er SSLUG interesseret i at være medunderskriver af deklarationen?

Den har du vist ikke fået nogen reaktioner på endnu? Du sidder selv
i bestyrelsen, jeg støtter dit forslag om en PM.

Jeg skal meget gerne se nærmere på FSFeurope linket:
http://fsfeurope.org/documents/wiwo.en.html

/Hilsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]