Re: [ITPOLITIK] "Sun has betrayed us all"

Erik Josefsson wrote:
Mark Gjøl wrote:
Jeg er efterhånden så fucking træt af at høre OSS-zealots bitche over
 at store firmaer har forrådt dem!
Det er citattegn... altså klippet ud af artikelen og ikke jag som siger
dette. Jag burde ha skrivit mere om hvorfor jag postede den.

Ja, undskyld, jeg ved godt at det var et citat fra artiklen, mit udbrug var også mere myntet på verden generelt end på dig... Jeg har på det seneste læst mange der brokker sig over at store firmaer ikke handler i præcis deres interesse... De sidste par gange har det handlet om SUN.

--
// Mark Gjøl
I find the whole business of religion profoundly interesting. But it does mystify me that otherwise intelligent people take it seriously.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]