Re: [ITPOLITIK] Frit FESD-opfyldende ESDH-system

>Der er så vidt jeg har forstået ingen af de andre løsninger, der er ejet
>af brugerne selv, og derfor er de andre løsningers økonomi ikke
>sammenlignlig med SBSYS.
>
>F.eks. kunne man forestille sig, at man udvikler et system, hvor man ikke
>inddrager brugerne. Efter at have lavet hele systemet, viser det sig
>ubrugeligt uden kæmpe tilretninger, hvorimod hvis man havde inddraget
>brugerne tæt i forløbet, så kunne det gøres langt billigere.

Der er tale om eksisterende løsninger. Der er ikke tale om udviklingsprojekter.
ScanJours ESDH-løsninger har løst anslået 25.000 brugere på nuværende tidspunkt.

>Det ville derimod være langt mere interessant, hvis nogen havde prøvet
>både SBSYS og en af de løsninger, som er med i FESD-rammeaftalen, og som
>på den baggrund kunne vurdere, om SBSYS kunne opfylde FESD-standarden og i
>øvrigt var brugbar i praksis (hvilket vel egentlig er det allervigtigste).

Ved udvælgelsen af leverandørerne har man bl.a. vurderet funktionalitet.
Det har ikke bare været nok at leve op til FESD-standarden.

Mvh
Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]