Re: [ITPOLITIK] Frit FESD-opfyldende ESDH-system

On Fri, 8 Oct 2004, Stig Johansen wrote:

> Ole Tange wrote:
>
> [snip]
>
> Hvad mener du?
> Hvis du uddyber, vil jeg gerne forsøge at komme med input.

Kan man lave et system idag, som overholder FESD-standarden og som vil
være vurderet som overholdende FESD-standarden? (med reference til:
"FESD-projektet har ikke mulighed for at vurdere løsninger, som ikke har
deltaget i udbuddet" på http://www.ft.dk/Samling/20031/spor_sv/S4956.htm).

Og hvis man kan, hvorfor vil ministeren så ikke svare konkret på Morten
Helvegs spørgsmål?
http://www.ft.dk/samling/20031/spor_sv/s4957.htm

/Ole
--
Hold dig orienteret om softwarepatenter. Tilmeld dig nyhedsbrevet Patentnyt.
Send en email til: sslug@sslug og besvar bekræftelsen.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]