Re: [ITPOLITIK] Comon: Politisk krav om open source og to andre artikler

On Thu, Oct 07, 2004 at 06:10:42PM +0200, Jesper Laisen wrote:

> Dette er forkert, hvad angår FESD-projektet:
> http://www.e.gov.dk/projekter/store_digitaliseringsprojekter/fesd/fesd_standarden/index.html
> I FESD-aftalerne med de tre leverandører er der aftalt et målrettet arbejde omkring IT-arkitektur og standardisering på ESDH-området. Arbejdet med IT-arkitekturen og standardisering, der foregår i regi af FESD-projektet, er placeret i IT- og Telestyrelsen, der i forvejen arbejder med IT-arkitektur, datastandardisering og XML.

Det kan godt være at det følger nogle "standarder", men jeg har hørt fra
en udvikler på et af FESD-projekterne, at ingen af de løsninger, der
er under udvikling, kan køre under linux.

Hilsen
keld

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]