Re: [ITPOLITIK] Comon: Politisk krav om open source og to andre artikler

Joergen Ramskov wrote:
> Generelt synes jeg der fokuseres for meget på besparelser.
> Personligt mener jeg frie, åbne standarder er meget væsentlige.

Enig, og det at forbrugeren/kunden har kontrollen og valgmuligheder.

Det ville sikkert være særdeles relevant for SSLUG at skrive
noget om dette, f.eks. et åbent brev, der pointere hvad
fordelene ved Open Source er, og hvad lovgiverene kan gøre
for at nedbryde barriere for brugen af Open Source.

--
  Mvh. Carsten Svaneborg
http://www.softwarepatenter.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]