Re: [ITPOLITIK] Comon: Politisk krav om open source og to andre artikler

On Thu, 07 Oct 2004 12:39:02 +0200, Joergen Ramskov wrote:

> Generelt synes jeg der fokuseres for meget på besparelser. Personligt
> mener jeg frie, åbne standarder er meget væsentlige.
Det vil jeg give dig ret i.

Et andet punkt der slet ikke bliver medtaget i debatten, er muligheden
for, at det kan øge beskæftigelsen i DK. Hvor mange IT-projekter kunne
ikke have været finansieret af licensbetalingerne. F.eks. kunne staten
gøre brugen af OIO-XML obligatorisk, og have indskudt penge i
OSS-projekter til udvikling af grænseflader.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
Try to relax and enjoy the crisis.
		-- Ashleigh Brilliant

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:24 CEST [an error occurred while processing this directive]