Re: [ITPOLITIK] Et godt argument

Thomas Alexander Frederiksen skrev:

Det skete en dag (Wed, 21 Jan 2004 23:43:37 +0100) at Steen Jensen
<sslug@sslug> skrev noget der lignede:

<snip>

Har ingen ide om det, jeg forsøgte bare at rette din misforståelse

om 'højste sikkerhedsgodkendelse' som jeg ikke kan se hvor du har
fået fra.

Hvordan kan det være, du ikke har nogen ide om det?

Og jeg lagde jo netop linket ind, hvoraf fremgår:
"- Det her er en certificering, som virksomheder og regeringer efterlyser, siger chefen for Suses sikkerhedsudviklingsafdeling,

Roman>

Drahtmüller, til IDG News Service."

Undskyld jeg påpeger det, men der står ikke "højeste
sikkerhedsgodkendelse" nogen steder i det citat.

Nej, det påstår jeg heller ikke!

Jeg citerer fra dit første oplæg:

"at Suse Linux har fået den højeste sikkerhedsgodkendelse i USA"

Jo, det påstår du søreme. Resten af dine spørgsmål er ikke nogen jeg kan
afse tid til at besvare lige nu, da jeg er fornøjet med to jobs, to
foreningsbestyrelser, to konferencer, en bachelor-opgave og et ægteskab.

Forhold dig til det du skriver i dit første oplæg, det er det jeg
forholder mig til her. Resten må du diskutere med nogen der har bedre
tid til at holde sig ajour med IT-politik og de dertil relaterede felter
- eller evt. tage det op igen om et halvt år...

Jeg kan konstatere, at du ikke har lyst til at diskutere sagens kerne: at et Open Source produkt for første gang er certificeret på linje med en del andre produkter på markedet eller tage stilling til det, der bør diskuteres her: it-politik.

Med venlig hilsen

Steen