Re: [ITPOLITIK] Brug af GPL i embeddede systemer - og legalt ansvar

Andreas Bach Aaen <sslug@sslug> writes:

> For mig lyder det som om I søger juridisk rygdækning. Det kan være, at
> der er nogen her på listen, der ved hvor man kan købe sig til
> rådgivning omkring GPL.

FSF-Europe (http://www.fsf-europe.org/) er nok det bedste bud på hvem
der kunne vide noget om de juridiske forhold vedrørende copyleft i
Europa.

De har vist primært arbejdet med overdragelse af ophavsret, men har
også berørt andre problemer.

--
 Peter Makholm     |                The four letter word beginning with L?
 sslug@sslug |                It's life, love, libc or lisp