Re: [ITPOLITIK] DR stoppet med Real

Jørgen Ramskov wrote:

> Linux-løsningsforlag
> Med programmet Mplayer er det muligt at afspille Windows Media filer i
> Linux. Programmet mplayer kan du finde her.
> Følg anvisningerne så skulle du kunne afspille .asx filer gennem de
> direkte links ovenfor.

Ja, men er der nogen der kan få DR i en ordentlig båndbredde:

 stream count=[0x6][6]
   stream id=[0x1][1]
   max bitrate=[0x84f7][34039]
   stream id=[0x2][2]
   max bitrate=[0x5cdd][23773]
   stream id=[0x3][3]
   max bitrate=[0x35cc][13772]
   stream id=[0x4][4]
   max bitrate=[0x2f805][194565]
   stream id=[0x5][5]
   max bitrate=[0xe35d][58205]
   stream id=[0x6][6]
   max bitrate=[0x668d][26253]

Det er kun "mplayer -vid 6" jeg kan få til at virke og 26Kbit ser ikke ret
godt ud.

--
Niels