Re: [ITPOLITIK] Danske Kiss Technology blæser på ophavsretten

Lørdag den 3. januar 2004 21:13 skrev Christian Iversen:
> Andreas Bach Aaen wrote:

> Er der i øvrigt gjort forsøg på at fortælle dem om problemet? Det
> virker fair at give dem en chance for at rette problemet inden vi
> hiver faklerne og den rasende folkemængde frem ;-)

Jeg har skrevet til dem i en 3-4 omgange. Det har svaret høfligt og
sagt at de vil se på det. Der efter sker det absoluty ingenting. Hvor
længe kan man tillade sig at blive ved med at overtræde en lov efter,
at man er blevet gjort bekendt med det?

Det ville nok have en hel del mere effekt, hvis TDC sagte til KiSS, at
de ikke ville sælge så meget som een mere af deres DVD-afspillere før
KiSS får styr på deres softwarelicenser.

Desuden er jeg ikke den eneste, der har henvendt mig til KiSS
Technology om licensproblemer. Folkene bag mplayer har jo også
henvendt sig til KiSS før de offentliggjorde deres opdagelser.

Mvh