Re: [ITPOLITIK] Danske Kiss Technology blæser på ophavsretten

Andreas Bach Aaen wrote:

> Oplæg til pressemeddelse eller lignende. Er der nogen, der har
> kommetarer?

Hvis det har nogen interesse, kan jeg berette om en lidt underlig situation
da jeg bedte om information til at skrive et server-program til deres
lan-udgave (Den hedder vist DP-500). De er naturligvis ikke forpligtet til
at give sådan information, men alligevel modtog jeg et svar under 10
minutter(!) efter at have sendt en mail til deres salgsafdeling. Der blev
CC'et til en udvikler (tror jeg). Derefter hørte jeg aldrig mere.

Det virker næsten som om de blev nervøse... eller er jeg bare paranoid? :)

Er der i øvrigt gjort forsøg på at fortælle dem om problemet? Det virker
fair at give dem en chance for at rette problemet inden vi hiver faklerne
og den rasende folkemængde frem ;-)

--
Mvh
Christian Iversen