Re: [ITPOLITIK] Falsk sikkerhed i MS monokultur øget.

> Hvad snakker du om? jeg modtager da hele tiden emails med
> sikkerhedsupdates from Microsoft Corp., fra Microsoft Support,
> fra Microsoft Security...
> Godt nok kører jeg ikke windows så jeg har ikke kunnet installere
> nogle af de patches som de sender med som emails, men alligevel
> det er da smart ;-P
>
> JonB

Uff, nu var du slem med de stakkels Microsoftere :-)

Min Win 2000 installasjon fra tidlig i vår er nå så pillråtten
og gjennomhullet at jeg bruker Knoppix 3.3 og K3B til å brenne
ut Linux skiver fra ISOerne på min harddisk mens jeg venter på
nye distroer.
Straks de nye distroer er nede smutter jeg en ny hardisk i
min smukkeste maskin.
Da har jeg bare en gammel maskine med Win 2000 igjen
som kjører MSN til min venninde og Omenpage til OCR :-)

Langsomt og sikkert svinner Microsoft hen mod apatien og døden :-)
Med barnlig glede ser jeg frem til å slukke lyset for Microsoft :-)
They had it coming - They are Unforgiven.

Mvh
Jim Oksvold