Re: [ITPOLITIK] Comon: Microsoft får patentpå fejlmeldinger

On Tue, 2003-10-07 at 20:49, donald_j_axel wrote:

> Der henvises til appended claims. Og de er ikke med, måske er det
> dette, som Erik Josephsson mener med sin ultra-korte kommentar:
>
> Erik Josephsson skrev 14:40:48 +0200

unskuld, jag menede at jag ikke fand patentet i på espacenet. Jag pleger
söge efter US patenter der, for at se hvis de har Europeiske EP-kusiner.

Det har de ikke altid, men nesten altid.

//Erik

eh...  jag heder Josefsson med "f" icke "ph", er det min eller din
mailklient som er innovativ?
:-)