Re: [ITPOLITIK] Hvad skal kunne patenteres?

Ole> :

Ole> Her er jeg nervøs for, at du ikke har ret. Idag er der ganske vist ikke
Ole> indbygget en vaskemaskine i min bærbare, men hvis det en dag bliver
Ole> normalt at indbygge en vaskemaskine i bærbare computere, så vil fri
Ole> software, der styrer denne vaskemaskine, være i farezonen.

Ole> Nu er det måske ikke specielt sandsynligt at der kommer vaskemaskiner i
Ole> bærbare, men kamera, mikrofon, højtalere, trådløst netkort,

Til gengæld kan det da godt være, at min næste vaskemaskine kører linux. Det
kunne så tænkes at jeg ville skrive mit eget vaskeprogram og tilføje noget
email-notifikation når vasken var færdig.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>