Re: [ITPOLITIK] UN Summit Tones Down Open-Source Stanc

Carsten> Niels Elgaard Larsen wrote:
> [...]

Carsten> Jeg tror stadig at flertallet af de Europæiske regeringer er for
Carsten> softwarepatenter,

Men er det et 2/3 flertal?

Carsten> og f.eks. i Danmark havde de flertal for direktivet,
Carsten> og kunne sikkert også få det for en ændring af patentkonventionen
Carsten> svarende til hvad direktivet gik ud på - dvs. at tillade patententering
Carsten> af software.

Men der var kun et af partierne (V), der stemte mod ffii anbefalinger og et
der undlod at stemme (C). Skal sådan en traktatændring ikke i sidste ende
behandles i folketinget?

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>