Re: [ITPOLITIK] UN Summit Tones Down Open-Source Stanc

On Thu, Oct 02, 2003 at 08:00:41PM +0200, Erik Josefsson wrote:

> Netop :-)
>
> ... eller egentlig :-(

> Her folger jag dig ikke, hvad er død?

McCarthys definition af c.i.i - den er nu ændret til hvad der står i 2a.

> Jag hober at betydningen af "besides the technical features that any
> invention must contribute" er i stort set densame.

For mig er det ikke klart at det er det samme. Der ligger nogen implicitte
definitoner her i "teknisk" der senere kan blive til gummi. Derfor ville
jeg gerne have det beskrevet som:

"besides the physical features apart from common computer capabilities

Tjoe, hvordan gør jeg dét?

Hilsen
Keld