Re: [ITPOLITIK] UN Summit Tones Down Open-Source Stanc

On Tue, 2003-09-30 at 20:34, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Jeg er ellers imponeret af resultaterne som vores lobbyister har fået
> lavet i Strasbourg! (eller var det Bruxelles?)

begge steder :-)

>  Vi havde jo en høring i
> Prosa - hvor det blot gik ud på at stoppe det forslag der var på bordet.
> Ikke noget med at lave det om og få vores egen politik igennem. Men det
> er jo det, der er sket, så vidt jeg kan se.

Jo, det er en politisk sejer (victory) :-), men der er stadig nogle
motsigelser og "some places still suggests that algorithms and software
can be patentable (recital 13 and parts of article 4)" (citerer fra et
mail fra Jonas) :-(

Jag har ikke hele analysen klar for meg nu.

//Erik