Re: [ITPOLITIK] Nogen siger: software er ikke matematik.

Jon Bendtsen wrote:

> Næh, men algoritmer, og turing maskiner er matematiske opfindelser.
> er logik matematik ??

Nej det er vist nok filisofi.
Der er også folk der mener at matematik ikke er natur videnskab, da den
bygger på nogle grundlægende antagelser der er bevist filisofisk. Men den
diskussion skal jeg ikke havde fingerne i da jeg ikke lige er helt på højte
med hvorfor, hvordan, osv. :)

Hilsen Finnd