Re: [ITPOLITIK] Mandrake Linux går åbent imodsoftwarepatenter fra næste version.

On Thu, 28 Jun 2001, Anne Østergaard wrote:

> Richard M. Stallman (Præsident for FSF) og Jacques Le Marois (PEO for
> Mandrake) er blevet enige om, at fra og med den næste version af
> Mandrake Linux vil der blive advaret mod følgerne af indførelse af
> softwarepatenter.
>
> Det taler man meget om i Open Source samfundet i Frankrig i disse dage.
>
> Beklager, at henvisningen er til en fransk tekst.
>
> Stallman vil sikkert sørge for, at vi snart hører om aftalen på engelsk.
>
> http://france.fsfeurope.org/news/article2001-06-26-01.fr.html
>
> Anne

Flot - jeg kan også huske SuSEs nyhedsbrev for 1 år
siden. Der var en fin kolonne om samme problematik.
Distributørerne mener det!!

I øvrigt - hvis du mener _du_ mener at dun kan blive
ramt at softwarepatenter i din virksomhed, så vil jeg
meget gerne høre om dette!!

"Alle telnet-dæmoner bør aflives"