Re: [ITPOLITIK] Lidt formiddagstanker om OpenSource

Martin Bøgelund wrote:

> Det er min fornemmelse at IT cheferne er opmærksomme på manglerne ved MS
> produkter, og velsignelserne ved Open source, herunder Linux.

Jeg tror personligt at det bliver pengepungen der kommer til at gøre
det.

Jeg har her til aften hørt om et amerikansk arkitektfirma (400 brugere)
hvor _opgraderingen_ af AutoCAD til nyeste version ville koste dem $2500
pr arbejdsplads.  Det er mange penge.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen               "...plus...Tubular Bells!"
  http://bigfoot.com/~thunderbear