Re: [ITPOLITIK] Lidt formiddagstanker om OpenSource

TRA> Problemet er "bare" at MySQL ganske enkelt ikke er lige så god en
TRA> database som Oracle.  Hurtig og gratis og det er det.

TRA> Jeg er ikke specielt Oracle-fan men at bilde folk ind at MySQL er lige
TRA> så god, er decideret vildledning.

Det er der jo heller inger der siger vi skal.
Vi kunne jo godt lave et foredrag, hvor vi gjorde rede for fordele og ulemper
ved fx. MySQL Postgres, Oracle og Acces.

De tre af systemerne, der _har_ fordele, kører endda alle på Linux :-)

--
   Niels Elgaard Larsen
   E-mail: sslug@sslug <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>