Re: [ITPOLITIK] Lidt formiddagstanker om OpenSource

Gitte Wange wrote:

> Jeg har personligt intet imod at tage et par timer ud på en skole og vise
> dem hvordan de kan bruge MySQL i stedet for Oracle, hvis det kan hjælpe
> til at "omvende" eleverne.

Problemet er "bare" at MySQL ganske enkelt ikke er lige så god en
database som Oracle.  Hurtig og gratis og det er det.

Jeg er ikke specielt Oracle-fan men at bilde folk ind at MySQL er lige
så god, er decideret vildledning.
--
  Thorbjørn Ravn Andersen               "...plus...Tubular Bells!"
  http://bigfoot.com/~thunderbear