Re: [ITPOLITIK] Lidt formiddagstanker om OpenSource

Gitte Wange wrote:

> I know ... den politiske del af SSLUG kan være lettere kryptisk :-)

> Jeg har ikke engang snakket om hjælp til installation !!!!
> Jeg har snakket om foredrag. Det er dig der får det til at brede sig over
> et større område ...

Okey, Jeg prøver nok lidt at være djævelens advokat, du skriver at de
gerne vil
"vise dem hvordan de kan bruge MySQL i stedet for Oracle". Hvis man er
tilpas bælgøjet, og det er sikkert nogen der er, så kan man godt
fortolke det meget langt.

I øvrigt skal mine skriblerier mest ses som en provokation, men ikke mod
dig, jeg kunne næmlig godt tænke mig at dem der slår til lyd for en
meget restriktiv politik på områden, blev vække lidt til live, så vi kan
få en rigtig diskution om emnet, om det så er en gammel formel
beslutning der ligger og lurer, eller det bare er en kotyme som der er
nogen der har fået lusket ind af bagvejen, det ved jeg ikke.