Re: [ITPOLITIK] Mangler: Eksempel på brugindenfor det offentlige

Anders Feder wrote:

> artiklen blev skrevet. Hvis en kommune skal konverteres til Linux idag tror jeg det er
> nødvendigt at miljøet (det vil sige os) bliver inddraget og spiller en stor rolle i processen så man

Det er ikke nok bare at kaste en nyt system efter brugere.  De skal være
motiverede for at bruge det til at få deres opgaver løst.  Det kræver
uddannelse og engagement, samt ledelsens fulde opbakning.

Det er pengemæssigt en balancegang, for der skal ikke spildes mange
timer på manglende funktionalitet i et Linuxprodukt førend
Microsoft-licensen har tjent sig ind.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen               "...plus...Tubular Bells!"
  http://bigfoot.com/~thunderbear