Re: [ITPOLITIK] Mangler: Eksempel på brug indenfor det offentlige

Ole Vilmann wrote:

> Hej
>
> Hvad har vi af eksempler, som kan kontaktes, på brug af Linux indenfor
> det offentlige.
> Har fået en forespørgsel på om Linux kan anvendes i en kommune, men
> argumentation for at bruge det og henvisninger til andre
> kommuner/offentlige
> instanser er ønsket i denne forbindelse.

Wien Kommune i Østrig har kørt udelukkende Linux i fire år- altså også
på klienterne.

Se mit referat fra IDA mødet i Bruxelles den 22. februar 2001- med
henvisning til slides.
Det ligger på Itpolitik.

Men er der ikke også 4 danske kommuner, der kører et forsøg.

Hvad med Ålborg?

Anne

--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk