Re: [ITPOLITIK] Richard Stallman's GNU/Linux foredrag påU-TV

On Thu, 14 Jun 2001, Martin Wahlén wrote:

> Hmm, vi har ocksa redan mpg av hans foredrag i lund.

I princippet er det OK. Jeg mener, at man kan få et frit program, der kan
afspille mpeg-filer. Du skal blot være placeret i et land, hvor
MPEG-patenterne ikke gælder.

Men ellers har du ret: Det vil han nok heller ikke synes er en god ting.

/Ole
--
There's a good chance I'd win the suit, but I'd go broke in the process.
         -- Problemet med softwarepatenter i en nøddeskal (Bruce Perens)