Re: [ITPOLITIK] Richard Stallman's GNU/Linux foredrag påU-TV

:
:
> Jeg snakkede med Ravn - tror jeg det var - om at kontakte U-TV og spørge
> om man kunne låne båndet.
> Hvis det lykkes (og vi må smide det op på nettet) kan det snart komme
> alle Linux folk til gode.

Hvad vil du konvertere det til? Hvis du konverterer det til Real, så er
jeg nervøs for, at du får RMS på nakken. Hør det første kvarter af:
http://www.gnu.org/philosophy/audio/rms-mit2001.ogg

/Ole
--
There's a good chance I'd win the suit, but I'd go broke in the process.
         -- Problemet med softwarepatenter i en nøddeskal (Bruce Perens)