Re: [ITPOLITIK] Richard Stallman's GNU/Linux foredrag på U-TV

In article <sslug@sslug>, "Claus
Sørensen - Formand for KLID" <sslug@sslug> wrote:

> Fra: Rasmus Laursen <sslug@sslug>

> Den er optaget på Odense Universitet i februar 2000, hvor han holdt
> foredrag for
> Fyns GNU/Linux User Group. De har dog senere skiftet navn til Fyns Linux
> User Group, men det er ikke helt en anden sag...
>
> FLUG har dog problemer med at få konverteret foredraget, da det i
> øjeblikket kun er på Betamax-bånd, som TV-stationer bruger.
>
> Men FLUG-folkene arbejder på det.
>
> De herligste hilsner
>
> Claus Sørensen               K L I D
> Formand                 ------------------          Tlf:     20 94 62 34
> [...]

Jeg snakkede med Ravn - tror jeg det var - om at kontakte U-TV og spørge
om man kunne låne båndet.
Hvis det lykkes (og vi må smide det op på nettet) kan det snart komme
alle Linux folk til gode.

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: sslug@sslug
Web: http://gitte.babytux.dk (under development)

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Nobody said computers were going to be polite.