Re: [ITPOLITIK] Richard Stallman's GNU/Linux foredrag på U-TV

Fra: Rasmus Laursen <sslug@sslug>

>Jeg så første del af hans foredrag idag (anden del kommer imorgen). Og
>hvad jeg kunne forstå, er det en rimelig ny (ihvertfald aktuel)
>optagelse. Er der en her på listen der har optaget den?

Den er optaget på Odense Universitet i februar
2000, hvor han holdt foredrag for
Fyns GNU/Linux User Group. De har dog senere
skiftet navn til Fyns Linux User Group, men det er
ikke helt en anden sag...

FLUG har dog problemer med at få konverteret
foredraget, da det i øjeblikket kun er på
Betamax-bånd, som TV-stationer bruger.

Men FLUG-folkene arbejder på det.

De herligste hilsner

Claus Sørensen               K L I D