Re: [ITPOLITIK] Shakespeare på Projekt Gutenberg

Carsten Svaneborg wrote:

> Man kan ikke programmere hele tiden, en gang imellem må man se/
> læse Richard den tredie.

My sentiment exactly!
Så du filmatiseringen med Sir Ian McKellen på SVT
fornylig?

> Er alt Shakespeare ikke i Gutenberg? Hvad mangler???

Lige umiddelbart ser det ret komplet ud, med undtagelse
af "The Narrative Poems", som jeg må tilstå aldrig at
have læst. Det eneste jeg mangler er de somregel gode
kommentarer som oftest følger emd de kommercielle
udgaver. Richard III og MacBeth, er gode eksempler på
det fordi stkkene fndes flere udgaver.

--
Mvh
Lau Sennels

"The price of liberty is eternal vigilance"