Re: [ITPOLITIK] Gartner rapport, der konkluderer, at Microsoft erbilligere end Linux???

Peter Toft wrote:

> Jeg har lige fået den - efter lige at have skimmet den,
> så synes jeg ComputerWorld har lavet en voldsom
> fordrejning af rapporten - eller misforstået den om I
> vil :)
>
> Det jeg lige kan se er særdeles positivt mht. Linux
> løsninger - de 15.000 kan jeg ikke finde i rapporten -
> da slet ikke til fordel for en Winddows løsning.
> Hrrm...

Da denne artikel har givet anledning til problemer i Madrid, skulle vi
måske gå undersøgelsen efter i sømmene og sende vore spanske open source
kolleger en hjælpende hånd, med at få bragt tingene på plads.

Er der andre end Peter Toft, der har haft mulighed for at se Gartner
rapporten?

Vi ville måske kunne få en udtalelse fra den rapportansvarlige?

Anne

--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk