Re: [ITPOLITIK] Gartner rapport, der konkluderer, at Microsoft erbilligere end Linux???

On Fri, 1 Jun 2001, Anders Feder wrote:

> Interessant læsning. Det er sjovt at se hvordan
> Berlingske Tidene lægger fokus et helt andet sted
> og først nævner open source til allersidst i
> artiklen, på trods af at de tager udgangspunkt i
> nøjagtig samme rapport som Computerworld. Jeg har
> en tendens til at tro at Computerworlds generelle
> open source-fjendlige holdning har spillet lidt
> rigeligt ind i fortolkning af rapportens
> konklusion. Det kunne være meget nyttigt at få fat
> i den rapport og se hvad der egentligt stod, om
> ikke andet så for at løse hvad der måtte være af
> problemer medd Linux. Er der nogen af de foreninger
> [...]

Jeg har lige fået den - efter lige at have skimmet den,
så synes jeg ComputerWorld har lavet en voldsom
fordrejning af rapporten - eller misforstået den om I
vil :)

Det jeg lige kan se er særdeles positivt mht. Linux
løsninger - de 15.000 kan jeg ikke finde i rapporten -
da slet ikke til fordel for en Winddows løsning.
Hrrm...

So, if anybody wants to have hardware sent to them: don't call me, but
instead write your own unix operating system.  It has worked every
time for me. (Linus Torvalds)