RE: [ITPOLITIK] Gartner rapport, der konkluderer, at Microsoft er billigere end Linux???

>Rettelse:

>Rettelse: Det var ca 14.000 brugere og ca 3 fuldtidsansatte, iflg Henrik
Madsen.
>Stadig et imponerende tal, synes jeg.

Hvis man kan få 3 fuldtidsansatte til 1.000.000 Dkr ialt, bliver det
ved 14.000 brugere til 71,43 Dkr pr bruger. Nu kender jeg ikke de
faktiske forhold på DTU, men hvis der er 10 brugere pr arbejdsstation er
det jo så 714 Dkr pr arbejdsstation.
Konklusionen må blive, at for at MS kan komme af med deres tynd-klient
løsninger, er de nødt til at forære kunden ca 14.300 Dkr pr
arbejdsstation for at kunne komme af med stadset...

Så vil jeg da også have en Windows-tynd-klient ;-)

Mvh Martin

"Ich bin ein Penguiner."
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)