Re: [ITPOLITIK] Ny rapport om software patenter

On Wed, 26 Apr 2000, Frank Damgaard wrote:

> Det virker mest som en juridisk bearbejdning af emnet, ikke
> en politisk konklusion. Dette overlades til politikere ....

Hrrm tænk over at Open Source nok nærmest minder om den
videnskabelige måde at lave forskning på - dvs. dele
information og skabe konstant fremskridt og sørge for
at de sunde dele overlever mens de syge dele død væk.
Hvordan skulle dette lige passe ind i jura....

Jura er ikke beregnet til ting som "lige opstår" - og
som måske er ortogonalt på de eksisterende dogmer.

Jura er tradition, eksisterende domme - det tager
tid. Det man skal gøre er at snakke med dem - og få dem
til at forstå, men også at forstå dem.

I do not support software patents http://www.freepatents.org