Re: [ITPOLITIK] Co-ordinated Attack!

Jeg har allerede mere eller mindre adopteret Søren kolstrup fra Enhedslisten.
På baggrund af SF's forslag har vi oprettet en slags følgegruppe i enhedslisten
omkring IT-politik, der har holdt et møde.IT er iøvrigt et helt nyt
politikområde i Enhedslisten.

Jeg selv sidder som rep. for eEnhedslisten i indre Østerbro bydelsråd, hvor vi
uformelt har diskuteret brug af Open Source, men jeg tror ikke at modet er
tilstede.

Mvh Anders F. Jørgensen (sslug@sslug)