Re: [ITPOLITIK] Co-ordinated Attack!

Mange af os har et meget kraftigt våben vi kan bruge I kampen for bedre
forhold.

Vores arbejdskraft.

Da det er let at få IT. arbejde og da IT. arbejdskraft er meget
efterspurgt.

Vores arbejdskraft er det eneste af stor værdi vi har at kæmpe med. Alt
det andet
er bare snak !

Vi kan begynde at stille krav til vores arbejdsgivere, om at vi får lov
til at arbejde
med open source programmer.

Vi kan søge nye job hvor vi kan arbejde med open source software.

Jeg skal da være den første til at indrømme at jeg ikke arbejder med
open source udviklings værktøj på min arbejdsplads. Men jeg er opmærksom
på det nu og at det
bliver et krav til min næste arbejdsplads.

Hvad siger I skal vi bruge vores kraftigste våben ?

--
Stud. scient  Svend Haugaard Sørensen.
Computer Science Department