Re: [ITPOLITIK] v0.1 Begreber omkring Open Source

Allan Olesen wrote:

> Jamen, _er_ Linux et program?

Jamn! Så kunne jeg selvfølgelig beskrive et program i stedet for.
Problemet er bare at dette er en generel beskrivelse, og
jeg skal bruge et ord der dækker det hele. Software var måske
bedre at bruge.
Linux er bare det eneste eksempel som de fleste mennesker kender.

Anyway, jeg har tænkt mig at det skal præsenteres således:
http://www.sslug.dk/~chlor/docbook/bog/ossbegreb.html

--
best regards