Re: [ITPOLITIK] v0.1 Begreber omkring Open Source

On Sat, 08 Apr 2000 15:34:40 +0200, Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

>Det her er jo en generel beskrivelse, så jeg ville ikke hænge mig
>i hvad programmet (Linux) kan, men blot at det er et program.

Jamen, _er_ Linux et program?

Normalt bliver folk til grin, når de omtaler Linux som et program. Det
er selvfølgelig et spørgsmål om definitioner, men det skurrer også i
mine ører, når man omtaler en kerne som et program.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.